Zagrasz w Kabasa?
Administrator
Ruchy mieszane powstają po połączeniu 2 ruchów specjalnych różnych żywiołów. Można go użyć tylko raz w ciągu gry. Mieszać się mogą tylko nie-sprzeczne żywioły.
Połączenie:
Powietrze - ogień:
Ognisty podmuch - gorąca fala powietrza uderza we wszystkich wrogów. +2 cofnięcie o 1/3 pola -2 cofnięcie o 1 pole
Powietrze - woda
Huragan - mokra fala powietrza uderza we wszystkich wrogów. +2 cofnięcie o 1/3 pola -2 cofnięcie o 1 pole
Ogień - Ziemia
Magma - pole przeciwnika zalewa gorąca magma. +2 cofnięcie o 1/3 pola -2 cofnięcie o 1 pole
Ziemia - Woda
Bagno - pole przeciwnika zamienia się w bagna. +2 cofnięcie o 1/3 pola -2 cofnięcie o 1 pole
Offline